بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

رزمایش الی بیت المقدس با حضور سپاهیان ولی امر به مدت دو روز در چهار استان بوشهر، ایلام، لرستان و خوزستان برگزار شد.            
    
 


ادامه مطلب

[ شنبه 23 آذر 1392برچسب:بسیج , بسیج نیوز , اخبار بسیج , رزمایش بسیج , عکس رزمایش , تصاویر رزمایش بسیج,

] [ 21:31 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

                       

هلاکت تعدادی از اشرار جنوب شرق کشور توسط سپاه

   روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از هلاکت تعدادی از اشرار در جنوب شرق کشور خبر داد.                           
                هلاکت تعدادی از اشرار جنوب شرق کشور توسط سپاه           

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، در پی اقدام شب گذشته اشرار در گروگان‌گیری 2 تن از هموطنان عزیز، رزمندگان این قرارگاه صبح امروز طی یک عملیات غافلگیرانه در منطقه عمومی ایرانشهر ضمن آزادی گروگان‌ها تعدادی از اشرار مسلح را به هلاکت رساندند.

بنابراین گزارش در این عملیات تعداد 3 تن از اشرار کشته و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند.   

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تصاویر خبرگزاری تنویر

تصاویر خبرگزاری ایسنا


ادامه مطلب

[ جمعه 8 آذر 1392برچسب:,

] [ 21:30 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرگزاری فارس: سیاه‌نمایی گذشته جایی در سبک زندگی جهادی ندارد/ انتقاد از گزارش 100 روزه روحانیبه گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی در همایش شکوه هجرت که بعد از ظهر امروز در محل لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: موضوع جهادی و سبک زندگی بسیجی موضوعی است که در اولیات انقلاب وجود دارد در این نوع از زندگی انسان متعلق به خود نیست و در این سبک از زندگی انقلاب به ما بدهکار نیست و این ما هستیم که بدهکار نظام، انقلاب و مردمان هستیم.

وی افزود:‌در زندگی جهادی خودمحوری جایی ندارد و هر چه هست تلاش برای تحقق اهداف نظام است.

حیدری با انتقاد از صحبت‌های رئیس جمهور در گزارش 100 روزه کار دولت اذعان داشت: در زندگی جهادی جایی برای سیاه نمایی گذشته و عدم ارائه برنامه‌های آینده نیست و همه دیدند که شب گذشته رئیس‌جمهور به قدری سیاه نمایی کرد که انگار در نظام اسلامی تا به امروز هیچ خدمتی انجام نشده است.

وی در ادامه گفت: بدون تردید در دوره اصلاحات این خیانت اتفاق افتاد و با حذف جهاد سازندگی و ادغام آن با جهاد کشاورزی خیانت بزرگی صورت گرفت.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی همچنین اذعان داشت: موضوع نگاه جهادی و بسیجی در ذات انقلاب اسلامی وجود دارد. فرهنگ بسیجی و زندگی جهادی واژه‌هایی هستند که از یکدیگر قابل تفکیک نیستند و سبک زندگی بسیجی همان سبک زندگی که ما از اهل بیت آموخته‌ایم.

حیدری ادامه داد: ما پشتیبانی معنوی از روحیه و سبک بسیجی را از مسئولان مطالبه می‌کنیم و در دوران صلح و تثبیت انقلاب نیازمند موضوعاتی هستیم که از قبل آن بتوانیم شعله‌های سبک زندگی بسیجی را در زندگی خود روشن نگه داریم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پایان تاکید کرد: نمود عینی زندگی بسیجی در عصر حاضر را شخص مقام معظم رهبری می‌دانیم چرا که انصافا می‌بینیم این بزرگ‌مرد یک مجتهد نورانی که در تمام عرصه‌ها و جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی یک الگو برای همه ما به حساب می‌آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

ببینیم حرف چه کسی به کرسی می نشیند

خبرگزاری فارس: مذاکره و رابطه با خارج مشکلات ما را حل نمی‌کند

گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حاشیه همایش شکوه جهادی در سازمان بسیج دانشجویی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ما بجز اینکه بر روی پای خودمان بایستیم، چاره‌ای نداریم، هیچ مذاکره و روابط خارجی به هیچ‌وجه نمی‌تواند مشکل ما را حل کند و خودمان باید برای حل مشکل‌مان اقدام کنیم.

وی افزود: کار دیپلماتیک باید صورت گیرد ولی برای پیشرفت اهداف، نیاز به همت و تلاش داریم.

نقدی با بیان اینکه ما وارث ایستادگی و مقاومت هستیم، اظهار داشت: زمانی که فقط 5 درصد دانش و امکانات امروز را نیز نداشتیم، با دستان خالی مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم پس باید همت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: حل مشکلات کشور با نگاه به داخل و استحکام تولید داخلی صورت می‌گیرد.

نقدی تاکید کرد: باید قدرت درون‌زا را در کشور نصب‌العین قرار دهیم.

وی افزود: ما تمام کشور را مشغول مذاکره کردیم درحالی که تنها تیم مذاکره باید مشغول باشد و نباید کشور معطل شود، مردم باید در صحنه حماسه اقتصادی فعال باشند.

وی ادامه داد: باید ببینیم در آخر مذاکرات چه می‌شود و حرف چه کسی به کرسی می‌نشیند.

بسم الله الرحمن الرحیم

 

[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:دیدار با رهبری , رهبری , بسیج , بسیجیان , هفته بسیج , دیدار بسیجیان با رهبر انقلاب,

] [ 19:40 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

تا اسراییل را نابود نکنیم دست از مبارزه نخواهیم کشید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجدید میثاق بسیجیان که در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج خطاب به مزار امام راحل گفت: بسیج شجره طیبه است که شما با دست خود آن را در نظام جمهوری اسلامی بنیان نهادید، بسیج عظمت و کرامت خودش را مدیون شما است. ای ولی خدا! اگر مقام معظم رهبری فرمودند "این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست"، بسیج نیز اینگونه است.

نقدی در ادامه افزود: جسم و جان بسیجیان به ضریح حرمت گره خورده است و بسیجیان همواره ادامه دهنده راه امامشان هستند، همانطور که شما فرمودید پشتیبان ولایت فقیه باشید امروز نیز در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج 1750 فرمانده گردان بسیج از سراسر کشور آمده‌اند تا به شما بگویند ما بر عهدی که با تو بسته‌ایم، هستیم. و تا مبارزه هست و تا بانگ لااله الاالله در بلندگوهای جهان طنین‌انداز نشوند ما هستیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین اظهار داشت: ما نام گردان‌های بسیج را پس از تبرک به نام امام علی(ع) به نام بیت‌المقدس نام گذاری کردیم تا آرمان‌هایمان جلوی چشم‌مان باشد و تا وقتی اسرائیل را نابود نکنیم و با ولی امر خودمان در مسجد الاقصی نماز نگذاریم دست از مبارزه و آرمان‌های شما نخواهیم کشید. کفر و ظلم همیشگی مبارزه می‌طلبد و ما اهل سازش نیستیم، ای امام! امروز نیز شاهدی فرزندان شما همان شعارهای انقلاب را با همان اخلاص تکرار می کنند.
 
سردار نقدی در ادامه افزود: آن ترسوهایی که ملت ما را تهدید می کنند بدانند ملت ما مرد شهامت، شجاعت و شهادت هستند و دشمنان خیلی حقیرتر از آن هستند که ملت ما را تهدید کنند. ملت ما برای صدور اجازه دفاع  مسلحانه از سرزمین‌های اسلامی دنیا لحظه‌شماری می‌کنند. اگر اکنون از همین فرماندهان گردان بخواهیم برای جنگ با اسرائیل ثبت نام کنند صفی طولانی و پرشور تشکیل می‌شود. امروز شرایط دست و پای ما را بسته است وگرنه به دشمن نشان می‌دادیم که چگونه بر سر عهد خود هستیم.
 
وی همچنین خطاب به دشمنان گفت: مسلمان غزه و حزب‌الله لبنان دست‌های ملت ما را به شما داده‌اند و تحریم‌هایی که برای نفت و دلار و دیگر ملزومات مردم کشور ما اعمال شده چیزی نیست؛ اگر آب را هم بر ما ببندند عباس‌وار از ولایت و آرمان‌هایمان دفاع خواهیم کرد. ای امام بزرگوار! ایستاده‌ایم و شاهد بودیم که آنچه وعده داده بودی محقق شد و ان‌شاءالله این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

تیم مذاکره به نتایجی دست می یابد که قابل قبول و تامین کننده منافع مردم ایران است .

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به منظور رونمایی پهپاد فطرس و بازدید از صنایع دفاعی وزارت دفاع به استان اصفهان سفرکرده است در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص ادعای اخیر صهیونیست ها و منافقین مبنی بر فعالیت هسته ای نظامی در یکی از صنایع دفاعی این استان گفت: در آستانه مذاکرات ژنو، جبهه شکست خورده صهیونیستی- منافقین برای تخریب روند مذاکرات 1+5 با جمهوری اسلامی ایران و گمراه کردن افکار عمومی جهان، مجدداً فعال شده اند.

سردار دهقان گفت: نتانیاهو و گروهک تروریستی منافقین که خیانت و دروغگویی از مشخصات بارز آنان به شمار می رود در یک همسویی خباثت آمیز به جعل این خبر کذب روی آورده اند تا شاید به خیال واهی خود دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار و تحت تأثیر قرار دهند.

وزیردفاع تصریح کرد: بی تردید این ترفند جدید و ادعای کذب که آخرین آن نیز نخواهد بود همچون سایر ترفندها و نقشه های شوم خنثی خواهد شد و این گونه دسیسه ها نمی تواند کوچکترین خللی بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد مقاصد صلح آمیز هسته ای ایران و تداوم منطقی مذاکرات با گروه1+5 ایجاد کند و طرف مقابل نیز با توجه به سابقه تاریخی که از این جریان شوم و دروغ افکن دارند نباید اعتنایی به این گونه ادعا ها داشته باشند.

سردار دهقان در ادامه افزود: جنجال های افراد  وامانده و منزوی مثل نتانیاهو و منافقین که از آنان باید بعنوان جبهه جنگ طلب و تروریستی یاد کرد نشان دهنده درستی مسیری است که دولت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات طی می کند.

وزیر دفاع در پایان اظهار امیدواری کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات آتی ژنو به نتایج مثبت و قابل قبولی که تأمین کننده منافع مردم ایران و برطرف کننده نگرانی های طرف مقابل باشد دست یابند.

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای تیم ترور دادستان زابل توسط قرار گاه قدس نیروی زمینی سپاه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، اعضای تیم ترور دادستان زابل طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند.

گفتنی است؛ «موسی نوری قلعه نو» دادستان زابل صبح روز چهارشنبه 15 آبان ماه جاری به همراه راننده خود در ابتدای جاده زاهدان در مسیر محل کار هدف اقدام تروریستی واقع شده و به شهادت رسیدند.

به گزارش 

بسم الله الرحمن الرحیم

نشست بصیرتی با موضوع سبک زندگی اسلامی

به گزارش بسیج مرودشت همایشی تحت عنوان سبک زندگی اسلامی در تالار مهر مرودشت امروز بعد از ظهر برگزار گردید.

جناب سرهنگ جمالی فرمانده سپاه مرودشت در آغاز مراسم بیان نمود دین اسلام به زعم کارشناسان به عنوان یک دین جامع و کامل است و در بردارنده همه شئونات زندگی فردی و اجتماعی است و این دین فراتر از جنبه های فکری بشری می باشد و دین اسلام هیچ عیبی ندارد و هر عیبی است از مسلمانی ماست .

و سپس در ادامه بیان نمود که ما بین محتواو متن دینی با مخاطبانمان نتوانسته ایم رابطه و سنخیت لازم را ایجاد نماییم و بیشتر مباحث و مسائلی که مطرح می شود تکراری و کلیشه ای است .

همچنین اضافه نمود که جای تاسف داردکه در جامعه ی ما کتاب مردان مریخی زنان ونوسی چندین بار تجدید چاپ می شود اما کتاب مردان علوی زنان زهرایی جای خود را در جامعه و انتشاراتی ها باز نکند .

دکتر نظری مشاور عالی سیاسی سپاه بیان نمود خیلی امام ، رهبری و نظام را دوست دارند اما اگر قرار باشد هزینه ای برای این دوست داشتن پرداخت کنند کنار میروند و یک زمانی می گفتیم جان و مال و همه چیزمان را فدای نظام می نماییم اما امروزه نظام را فدای خیلی از چیزها می کنیم و این یک آسیب رفتار سیاسی محسوب می شود .

دکتر نظری در ادامه فرمود که در طول سی و چهار سال گذشته علیرغم تحریم هایی که شد و ما در  محاصره علمی و تحریم علمی قرار داشتیم توانستیم به پیشرفت هایی دست یابیم و امروزه رتبه اول علمی غرب آسیا را دارا هستیم اما ملت ما این همه شهید را تقدیم نکردند صرفا برای اینکه پیشرفت اقتصادی و اینکه گرسنه نباشیم بلکه برای افزایش معنویات بود و متاسفانه امروزه رشد ما یک رشد همه جانبه نبوده است . امروزه آنچه هدف اصلی بوده است و به تعبیر مقام معظم رهبری هویت محسوب می شود را به دست نیاورده ایم .

و در ادامه بیان نمود که تا زمانی که از اجناس خارجی استفاده کنیم به خاطر اینکه یک کارگر خارجی را بر سر کار می آوریم و یک کارگر ایرانی را از سر کارش بر می داریم نباید منتظر معجزه در رابطه با حل مشکلات بیکاری باشیم و ما با خرید اجناس خارجی دامنه این مشکل را گسترده تر می کنیم .

دکتر نظری در پایان بیان نمود که بحث سبک زندگی اسلامی باید به صورت یک گفتمان عمومی و خواست مردمی و ملی مطرح شود و همه باید این را بخواهند و احساس نیاز کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود

 

بسم الله الرحمن الرحیم

معاون عملیات سپاه استان قزوین خبرداد

رزمایش بزرگ کشوری با شرکت ۵۰۰ گردان بیت المقدس

خبرگزاری بسیج: معاون عملیات سپاه استان قزوین از برگزاری رزمایش کشوری در خوزستان با شرکت۵۰۰ گردان بیت المقدس از سراسر کشور خبرداد.

سرگرد رضا اسماعیلی معاون عملیات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج در قزوین گفت: به منظور افزایش توان دفاعی نیروهای بسیجی و گردان های بیت المقدس رزمایش کشوری در هفته بسیج در منطقه خوزستان با شرکت 500 گردان برگزار می شود که از استان قزوین نیز 7 گردان شرکت خواهند داشت.

اسماعیلی برگزاری ایست های بازرسی و رزمایش پدافند غیرعامل به مناسبت هفته پدافند غیرعامل را از دیگر برنامه های عملیات ذکر کرد.

معاون عملیات سپاه استان قزوین با بیان اینکه نیروهای بسیجی استان قزوین در آمادگی خوبی قرار دارند، اظهار کرد: آمادگی دفاعی و رزمی بسیج همواره مانع از هرگونه تعدی و تجاوزی به کشور بوده و سطح آمادگی دفاعی بسیج با برگزاری رزمایش های استانی و کشوری تقویت می شود.

[ یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:سپاه , سپاه نیوز , سپاه قزوین , اخبار بسیج , بسیج نیوز , خبرگزاری بسیج , مانور کشوری , رزمایش , خوزستان , ,

] [ 18:13 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

شعار مرگ بر آمریکا به منزله اعوذبالله من الشیطان الرجیم است
سپاه نیوز:معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبيا(ص) گفت: شعار مرگ بر آمریکا به منزله اعوذ بالله من الشیطان الرجیم است.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی روز چهارشنبه در آیین چهارمین سالگرد شهادت شهدای وحدت در حسینیه شهیدان میرحسینی تیپ 110 سلمان در زاهدان افزود: امام خمینی(ره) به حق فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و ملت ایران تا نفس دارد این شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد.

وی با تقدیر از همدلی ملت ایران در تمام صحنه ها اظهار داشت: وقتی جنگ تحمیلی در کشور آغاز شد چه در سیستان و بلوچستان یا دیگر نقاط کشور تمام اقوام و مذاهب از شیعه و سنی گرفته تا بلوچ و ترک به عشق اسلام زیر پرچم ولایت فقیه برای دفاع از آب و خاک این سرزمین به میدان رفتند.
وی گفت: ریخته شدن خون شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی یا در دفاع از مرزها و مقابله با اشرار و معاندان همواره باعث سرزنده تر شدن درخت انقلاب اسلامی و رشد و شکوفایی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در عصر کنونی شده است. سردار اسدی افزود: دشمنان همواره در طول سالیان طولانی در صدد ایجاد تفرقه بین امت اسلام با هدف خدشه وارد کردن وحدت مسلمانان بوده و هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و نمونه آن شکل گیری حکومت جعلی رژیم غاصب صهیونیستی است که با تبلیغات دروغین بستر شکل گیری آن توسط دشمنان فراهم شد.
وی ادامه داد: تنها یک انسان ژرف نگر، دور اندیش و فهیم به نام امام خمینی(ره) یک تنه به میدان مقابله با این رژیم جعلی آمد و در برابر تمام توطئه های قدرت های استکباری و تلاش مستکبران و صهیونیستها برای رشد و گسترش رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کرد، بر همین اساس قدرت امروز مسلمانان در جهان را مرهون تلاش و همت تربیت یافتگان مکتب این بزرگوار هستیم.
رییس بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدا به عنوان شاگردان مکتب امام خمینی(ره) برای رسیدن به رضای خدواند و نشان دادن صراط مستقیم به بشریت جان خود را تقدیم این نظام و انقلاب کردند.
اسدی افزود: ملت ایران در صورت پیروی کامل از ولایت فقیه و حرکت در مسیر اهداف و ارزشهای انقلاب می تواند همه ابرقدرت های را به خاک ذلت کشاند.
چهارمین سالگرد شهادت شهدای وحدت با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، سردار محمد جعفر اسدی رییس بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح، مدیران و مسوولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و سران و معتمدان طوایف در حسینیه شهیدان میرحسینی پادگان تیپ 110 سلمان نیروی زمینی سپاه در زاهدان برگزار شد.
سرداران شهید نور علی شوشتری و رجبعلی محمد زاده به همراه 40 نفر از معتمدان و ریش سفیدان طوایف و قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی و کارکنان سپاه در آبان سال 88 به دست مزدوران استکبار در حادثه انفجار تروریستی در پیشین شهرستان سرباز به شهادت رسیدند.

[ شنبه 4 آبان 1392برچسب:شیعه , سنی , مرگ بر آمریکا , شعار مرگ بر آمریکا ,,

] [ 1:17 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم



آمریکا از فرصت تاریخی دیپلماسی ایران استفاده کند/این فرصتها همیشگی نیست
سپاه نیوز:رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز دیپلماسی عقلانی و مثبت ایران بایستی برگ برنده اوباما در معادلات داخلی و بین‌المللی به خصوص در آفریقا و آسیا باشد.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حساسیت شرایط و فرصت‌های ایجاد شده برای پدید آمدن برخی تحولات پیش برنده و جایگاه تعیین‌کننده دیپلماسی جدید جمهوری اسلامی ایران در این عرصه اظهار داشت: دیپلماسی مثبت و سازنده جمهوری اسلامی فرصت تاریخی بزرگی را پدید آورده است و دولت آمریکا این فرصت سازنده را که همیشگی نیز نخواهد بود از دست ندهد و برگ برنده خود را نسوزاند.

وی افزود: در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، مصر در حال بازگشت به دموکراسی است و حکومت کودتا نشان داده است که مورد قبول مردم واقع نشده است.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه عربستان و لیبی در پرتگاه افراط‌گرایی القاعده قرار دارند و اردن نیز به خاطر دخالت‌های بی‌حساب آمریکا و اسرائیل ثبات خود را از دست داده است و خواست مردم ایجاد تغییرات اساسی در این کشور است، تصریح کرد: عراق و سوریه قدرت ملی خود را باز یافته‌اند و دوستان آمریکا در منطقه دچار دلهره و بی‌سرانجامی شده‌اند؛ در افغانستان نیز قدرت افراط‌گرایی در حال تسلط است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: القاعده در پاکستان دولت محلی و آمریکایی‌ها را کلافه کرده است و اروپا نیز در حال جدا کردن حساب خود از آمریکا است.

سرلشکر فیروزآبادی تأکید کرد: پایه‌های سنتی آمریکا در منطقه در حال فرو ریختن است بنابراین فرصت طلایی دیپلماسی ایران می‌تواند مشکلات زیادی را برطرف سازد و از بحران‌های بیشتر جلوگیری کرده و راهی به سوی صلح و پیروزی همه ملت‌ها بگشاید.

وی با بیان اینکه این یک فرصت ویژه‌ است که نشانگر رحمت و باریدن خیر در عرصه صلح و دوستی برای همه ملت‌ها است، گفت: بدیهی است که مخالفین داخلی آمریکا مایل نیستند این برگ برنده به کام اوباما تمام شود.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: دولت آمریکا بایستی همه سنگ‌اندازی‌ها را از مخالفین و رقبا که در جهت شکست او می‌باشد برطرف کند و از تسلیم شدن در برابر آنها خود را نجات دهد.

عضو شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: انتخاب این گزینه جز با درک استقبال از دیپلماسی جدید ایران برای حل مشکلات ممکن نیست.

سرلشکر فیروزآبادی فرصت عید قربان، یادگار حضرت ابراهیم نبی (ع)، جد پیامبران یهود، مسیحیت و اسلام را برای همه موحدان و پیروان ادیان الهی وحدت‌آفرین و برای بازیگران عرصه معادلات بین‌المللی و جهانی بشارت‌دهنده دانست و گفت: آمریکا برگ‌های برنده زیادی در اختیار ندارد و مقاومت اسلامی منطقه راه روشن خود را پیش خواهد برد.

[ پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:سپاه , سر لشکر فیروز آبادی , پاکستان , القاعده , توصیه سرلشکر ایرانی به اوباما,ایران , سپاه نیوز,

] [ 13:38 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی و تبلیغات حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرودشت خبر داد

مهمترین موضوعات جلسه شورای فرماندهی سپاه مرودشت در مورخه شنبه20/7/92 از زبان فرماندهی سپاه مرودشت_سرهنگ جمالی-

1-بررسی بیش از 50طرح اقتصادی در سال حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی با واگذاری وام به بسیجیان شهرستان مرودشت(طرح های زنبورداری ،گاوداری ،دام پروری،دستگاه جوجه کشی ،دستگاه ساخت کود کامپوست،پرورش مرغ خانگی و......)

2-بررسی عملکرد حوزه های تابعه سپاه مرودشت در 7ماهه گذشته از سال 92

3-بررسی ثبت مشخصات بسیجیان شهرستان مرودشت در سامانه نیروی انسانی

4-توجه ویژه سپاه مرودشت به قرارگاه امام حسین (ع)وتامین کادر مورد نیاز این قرارگاه

5- بررسی ویژه درباره موضوع آمار خودکشی ها در شهرستان مرودشت که مهمترین دلیل آن سوغات وارداتی بی توجهی به دین ومسائل اعتقادی توسط ماهواره هاست که هرچه این بی توجهی بیشتر باشد انسان مسیر پوچی ونابودی را بیشتر طی می کند وبه پرتگاه خودکشی نزدیک می شود.

منبع خبر : تنویر

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امام هیچگاه نگاه سازشکارانه به آمریکا نداشتند/ قرار نیست از مواضع به حق خود کوتاه بیاییم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صبحگاه مشترک نیروهای سپاه پاسداران خراسان شمالی که به مناسبت سالروز سفر رهبری به استان انجام شد، اظهار کرد: یکی از مسائلی که امروز مطرح است موضوع رابطه با آمریکاست.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه که رهبر انقلاب اسلامی اخیرا در مجمع پاسداران موضوع نرمش قهرمانانه را مطرح کردند، تصریح کرد: برخی‌ها برداشت‌های انحرافی از رهنمودهای رهبری در مورد نرمش قهرمانانه دارند.
 
وی با تاکید بر اینکه نرمش قهرمانانه از موضع ضعف نیست و قهرمانانه بودن آن موضع اقتدار نظام جمهوری اسلامی را می‌رساند، گفت: نرمش یعنی اینکه ما به دنبال جنگ نیستیم و این نرمش برای این بوده که به دشمن فرصتی داده شود تا به حق ایران در ابعاد مختلف توجه کند.
 
فرمانده کل سپاه افزود: بعضی‌ها از این حرف و موضع سوء‌استفاده کرده و برداشت‌های خود را دارند. البته برخی هم این برداشت را داشته که با رابطه با آمریکا مشکلات و تحریم‌ها برطرف می‌شود.
 
سرلشکر جعفری اظهار کرد: رهبری این فرصت را داده تا این نگاه به معرض آزمایش گذاشته شود که دشمنان آیا سر عقل آمده‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه قرار نیست از حق خودمان در مسائل مختلف کوتاه بیاییم، گفت: نه عقل، نه قرآن و نه مردم به ما اجازه نخواهند داد تا از مواضع به حق نظام جمهوری اسلامی کوتاه بیاییم.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با طرح این سؤال که چرا افرادی به خودشان اجازه می‌دهند که در بیانات رهبری و امام راحل خدشه ایجاد کنند، بیان داشت: امام  هرگز چنین چیزی را مطرح نکرده و نگاه سازشکارانه‌ به آمریکا نداشتند.
 
سرلشکر جعفری با بیان اینکه در آینده دور و یا نزدیک آمریکا به ضعف دچار می‌شود، گفت: ممکن است آرام آرام خوی استکباری این کشور تغییر کند لیکن اکنون ما چنین شواهدی را از آمریکا سراغ نداریم.
 
وی اظهار کرد: این فضاسازی‌ها برخلاف سخنان امام راحل و رهبری بوده و خطای بزرگی محسوب می‌شود.
 
فرمانده کل سپاه افزود: افرادی خودشان را از نزدیکان امام راحل می‌دانند لیکن برخلاف مشی امام سخن می‌گویند.
وی اضافه کرد: با این همه مردم ما هوشیار بوده و همواره دیدگاه‌های رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی را رصد می‌کنند.
 
سرلشکر جعفری از فتنه 88 به عنوان حادثه‌ای تلخ یاد کرد که 8 ماه هزینه‌های زیادی را بر نظام اسلامی تحمیل کرد.
 
وی گفت: با تمام این فتنه‌ها مردم ما با حماسه 9 دی با نظام اسلامی و ولایت فقیه تجدید میثاق کرده و بر حرکت در مسیر ولایت و آرمان‌های نظام اسلامی تاکید کردند.
 
فرمانده کل سپاه عمق‌بخشی به بصیرت سیاسی مردم را از دستاورد‌های عبور از فتنه 88 برشمرد و گفت: حتی مردمی که در فتنه سکوت کرده بودند اقدام فتنه‌گران را نمی‌بخشند و البته اقدامات ساکنان فتنه را هرگز فراموش نخواهند کرد.
 
وی با اشاره به اینکه امروز هم برخی با حرف‌های خود به دنبال احیای فتنه هستند، تصریح کرد: طبیعتا از ابتدای انقلاب ، نظام با اینگونه مسائل مواجه بوده است و امروز هم حرف‌ها و سخنان زیادی مطرح می‌شود که مردم، پاسداران و بسیجیان در مقابل این حرف‌ها هوشیار بوده و در مسیر نظام اسلامی هستند.
 
سرلشکر جعفری گفت: امروز تمامی نیروهای نظامی انقلاب اسلامی آماده جانفشانی در عرصه‌های انقلاب بوده و از هیچ کوششی برای مجاهدت در این مسیر فروگذار نخواهند کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی نیروی هوا فضای سپاه، در پی انتشار نادرست بخشی از سخنان سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده‌ فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد توسط رسانه‌ها، روابط عمومی این نیرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برخی از رسانه‌ها بخشی از اظهارات سردار فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در خصوص موشک‌های سپاه به اشتباه از عبارت "تجهیزات هوایی با بُرد 12000 کیلومتر" استفاده کردند که جمله صحیح و کامل بدین شرح است:

"سردار حاجی زاده با اشاره به توانمندی‌های دفاعی نیروی هوا فضای سپاه اظهار داشت: برد موشک‌های دور برد ما هم اکنون 2 هزار کیلومتر است و دلیل آن هم این است که دشمنان ما در همین نزدیکی بوده و به نوعی راحت‌تر می‌توان گفت آن قدر ارزشی ندارد که موشک پر هزینه برای آنها خرج شود."
 
روابط عمومی نیروی هوا فضای سپاه از اصحاب رسانه و مطبوعات درخواست کرده‌ است نسبت به اصلاح و باز انتشار این بخش از خبر مذکور اقدام لازم را بعمل آورند.

بسم الله الرحمن الرحیم

به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:پهپاد , تل آویو , اسراییل , سپاه , سپاه نیوز , بسیج نیوز, اخبار ایران , توانمندی نظامی ایران , ,

] [ 16:35 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه